maandag 3 december 2012

EEN WONDER!

Jeetje jongens een wonder is geschied! Ik kon al maanden niet in mijn blog en opeens lukt het weer!!
Er is veel gebeurd sinds ik deze zomer in Nederland was. Mijn lieve moedertje is overleden maar dat weten de meesten van jullie al. Mijn zus en broer zijn hier geweest en mijn zus zelfs nog een keer!
Ik heb in the mean time natuurlijk even twee quilts gemaakt. Ook is onze vijver leeggelopen. Die bleek lek. Moet je bedenken dat wij zo'n 20 Koikarpers in die vijver hebben rondzwemmen. Die moesten gered en dus ondergebracht worden in een kinderzwembadje. Vijf stuks hebben het niet overleefd. Jammer. We hebben inmiddels acht katten en die hebben een of twee van die Koikarpers opgegraven en zich er tegoed aan gedaan..... de een zijn dood, de ander zijn brood. Kijk maar even naar de achterstallige foto's =;))
Eerst mijn broer en zus, dan Andre die de vijver repareert, de noodoplossing voor de vissen en natuurlijk een quilt: een babyquilt voor Lot die in december haar vierde kindje verwacht.

 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten